CESTOVNÍ DENÍK 2007
Zkušební provoz
Milan 27.6.2007 10:46: NA JEDNOM FORU
Hale (R) nechci moc rejpat do živýho, ale nenastal už čas přihodit něco na CCS stránky o CCS07? Jinak už mlčim. Já že 30. se kvapem blíží.
PS:Vozidlo eště nejni ve 100%kondici,ale už to i jede. Bohužel tak na 70% výkonu.
táta Ondry 30.6.2007 11:45: e-mail
Posílám pár snímků z Opletalovy ulice - startu na CCS 2007. Kluci s optimistickou náladou vyrazili na cestu v 10:11 hod. Přejeme jim hodně cestovatelského štěstí, dobrou pohodu a šťastný návrat domů.

30.6.2007 Start
od budovy Autoklubu ČR (Opletalova 29, Praha), tedy z místa, odkud vyrážely všechny slavné motoristické výpravy (Hanzelka a Zikmund, výprava p. Potužníka, která v roce 1962(?) podnika podobnou výpravu na Sinai a svou cestou nás inspirovala apod.).

Martin 30.6.2007 21:13: MMS
Zdravi vsichni ucastnici CCS 07! Dnes jsme pres silny protivitr ujeli 214km. Nasli jsme si libovy placek kdesi za Chebem, ca 5km od hranic (viz. foto). Dnes spime pod sirakem (tak drzte palce), ale v dohledu je krmelec. Stroje Ok.

Martin 1.7.2007 08:35: MMS
Prave jsme prekrocili Cesko-Nemecke hranice. Prvni meta prekonama. Mlha se zveda, na obloze je tusit slunickno.

Martin 1.7.2007 22:09: MMS
Ahoj. Diky za pozdravy. Dnes nam pocasi pralo a tak jsme jeli jako draci. Dokonce jsme absolvovali i nekolik horskych premii-20% sjezd a 19% stoupak. No vcelku: dali jsme 298km (krom Erika nas rekord!). Tato cesta rozhodne boura nase myty, ze Nemecko je placka. Ted kempujem kdesi za Aschaffenburgem v lese. Do Belgie GPS udava 246km, takze treba uz zitra... :-)

Ondra 2.7.2007 4:58: SMS
Dnes v noci zacalo prset.Do 3 hodin jsme v relativne suchem prostoru asi 1x1 m pod posedem - spanek ve stoje teda nic moc.Uz nas bolej nohy.Tak vyrazime dal.
Martin 2.7.2007 9:41: SMS
Prsi, tak jsme vyrazili uz v 6,30. Ujeli jsme ...20m a nasledovala 3hod oprava S22-stale krute prselo. Zavada byla po kupe pokusu identifikovana jako zap. civka. Vymenena a dopasovana (4cm Ondrovym pilnikem :-) ). Ted jsme po 15-ti km a snidani. Nasedame.
Martin 2.7.2007 21:46: MMS
I pres pocatecni problemy jsme dnes dali 186km. Kempujeme v lese kdesi za Mayenem. Pocasi si s nami zahrava (viz. foto) - napravo dest, nalevo dest, CCS voli cestu stredem. Stroje OK, posadky ospale, les plny divokeho ptactva.

Milan 3.7.2007 14:41: MMS
Nocování v lese perfektní. Při ranním balení začalo pršet a prší nám bez přestávky celou dnešní cestu. Zatím dnes ujeto 100km,ale každý další kilometr je pro nás těžší a těžší. Dá velkou práci udržet pozornost. Co nemáme mokré je aspoň vlhké a teplota 11 st.C nedává moc naději na brzké usušení. Sušit budeme i s sebou vezené náhradní díly.Přesto všechno neztrácíme naději a jedeme vstříc světlým a slunným zítřkům.

Ondra 3.7.2007 21:14: SMS
Uf, dnes to bylo narocny. V 16 hodin jsme dojeli do Belgie a od te doby vicemene neprsi. Ujeto 250 km a jdeme spat u St. Truiden za supermarket. Snad nezmoknem.

Milan 4.7.2007 09:48: MMS
Další neplánovaná oprava Stadióna S22 nás zastavila cca 10 km před Bruselem. Lehké mrholení nás vyhnalo z bivaku už v 5:00. V podvečer jsme lehce oschli. Nyní závada opravena a pokračujeme v cestě.

Martin 4.7.2007 11:35: MMS
Na tachometru 987km a prvni cil dosazen. Jsme u Atomia! Opet prsi. I policiste na motocyklech uznale kyvaji hlavou,kdyz nas miji. Dalsi cil- fast food...

Ondra 5.7.2007 03:22: SMS
Zdravime Vas z paluby trajektu, ktery ve 4h vyplul z Dankerqe. Pocasi je porad hnusny - dest, vitr a zima. Zitra (vlastne dnes) si asi dame volny den.
Ondra 5.7.2007 21:51: SMS
Rano jsme se vylodili do krasneho pocasi a nedaleko pobrezi nasli kemp, kde jsme si sli naspat vcerejsi nocni jizdu. V poledne zacalo zase prset a silne foukat.

Martin 6.7.2007 22:09: MMS
Londyn mame uspesne za sebou a mirime do Brightonu. Dnes v noci se chceme preplavit na kontinent. Vyjasneni noclehu: noc ze 4. na 5. - beze spanku (jeli jsme na strojich do 3:00 rano, pak trajekt), 5. -rano ubyt v kempu, spanek cele odpol. a nasl. noc.

Ondra 7.7.2007 07:27: SMS
Vecer jsme trajekt nestihli, protoze nam policie zakazala pokracovat za tmy. Stadiony pry malo sviti. Dali jsme si nocleh na hristi v Brightonu. Vyplouvame.
Martin08.07.2007 11:06:32 MMS
20km od Parize nas zastavil defekt kola S11. Erik teto zastavky vyuzil k pruzkumu sveho stroje, ktery postupne ztracel vykon. Pravdepodobna pricina: vyfuk zaneseny karbonem. Vcera v noci jsme spali asi 10m pred Gisors na lesni ceste (pod sirakem). Uz treti den neprsi a vitr nam fouka do zad. Nizka hladina energie v telefonech a navigaci.

Martin09.07.2007 01:16: MMS
Dnesni den jsme prechvalili. Po hohodioe od nasi posledni SMS se spustil ukrutny liak, ktery jsme zcasti projeli, zcasti preckali na benzin. pumpe. Tam bylo odstraneno postupne 'zdechavani' S22 demontazi tlumice vyfuku. V podvecer jsme zakrouzili kolem Vitezneho oblouku a dobyli min. 1 patro Eifelovky. Ted jsme na predmesti Parize v Champigny sur Marne v kempu a jdem spat. Dnes ujeto 113km. Vsichni OK. Situace s el. energii - sosame jak divi z pripojek v kempu. Zdravime vsechny nase priznivce a brzy na shledanou.

Erik09.07.2007 10:28: SMS
Ahoj, za chvilku startujeme z kempu na okraji Pariza na poslednu etapu-cestu domov. Nie je kratka, no verim, ze to zvladneme. Erik
Martin10.07.2007 06:39: MMS
Dnes jsme tomu moc nedali. Z kempusme vyjeli az po 13-te hod (prehanky). Dalsi slejvak nasledoval po 12km. Ten jsme ale preckali pod strechou v supermarketu (nakup+obed). Celkem jsme ujeli jen 99km a ted jsme v obecnim kempu v Montmirail (cena smesnych 6.8€ komplet). Jsme tu sami a zazemi je dost velke, takze ani nestavime stan, i kdyz bude urcite prset. Doba dozrala- bohuzel to z nas uz musi ven: letos stoji pocasi pekne za hovno... Priloha: zvuk S22 s vykuchanou vlozkou tlunice, tak jak si jej mohli uzit napriklad obyvatele Parize. Pozdravujem vsechny.
Poznámka Ranchera: ta wav příloha přišla bohužel porušená...prostě se ji nepodařilo stáhnout ve spustitelném stavu :-(
Přeposlaná SMS 10.7.2007 11:27: SMS
Cas navratu jde tezko odhadnout, ale chceme prijet bud v patek vecer nebo behem soboty. Ale zalezi na pocasi, dneska zas stridave moknem. Cil bude asi u Kovariku.
Milan10.07.2007 22:11: MMS
Dnes jsme měli v plánu zabejčit, ale počasí (zkurvená zima) nám v tom zabránilo. Přesto jsme si udělali výlet dalšího státu. Stroje bez závad. Dnes přes nepřízeň počasí ujeto 229km. Celkové jsme tedy blízko magické hranici 2000km. Nejpravděpodobnější příjezd do Prahy v sobotu odpoledne.

Zuza10.07.2007 23:44: mail
Nejpravděpodobnější příjezd do Prahy v sobotu odpoledne.
Teď jsem domluvila s Milanem. Hoši jsou maximálně unavení (zřetelné i z hlasu) a otrávení počasím. Pokouším se jim dávat podporu. Ujeli k dnešnímu dni celkem 2000km. Dnes kolem 230km. Předpokládaný návrat je v noci v pátek. Pokud jim to dobře pojede. Pokud ne, tak sobota. Jsou v lucembursku v kempu. Zdraví Zuza
Ondra 11.7.2007 14:08: SMS
Dneska nam to moc nejde- Stroje si zadaji drobne serizovani, pocasi taky nic moc. Rano mlha a zzzima. Ted cekame na konec deste v pristresku bus zastavky.
Erik 11.7.2007 21:36: SMS
Dnes sme sa navstevu hlavneho mesta Luxemburska rozhodli vynechat.Pocasi sa stale nezlepsilo.Napriek unave, niekolkym porucham a navigacnym problemom sme nabehali 191km. Spimw v lese v stane za mestom Kaiserslautern nedaleko americkej vojenskej zakladne.
Martin 12.7.2007 14:15: SMS
Na kvote 500 km domu (dle GPS) davame pauzu a lehkou svacu. US Army nas v lese nenasla,i kdyz vypadame jako od AlKaidy :-) Pocasi je o neco lepsi, je tepleji a sprchlo jen brzy nad ranem. Priroda hezka.
Martin 12.7.2007 20:09: SMS
Porucha spojky Mustanga nas zastavila po ujeti 185km. Milan nastesti ma nahradni lamely, ale problem je na mezilam. plechu (ocesane vnitrni drazkovani). Ten s sebou nemame. Co slo se meni, zbytek se uvidi. Dnes uz to o moc lepsi nebude, najdem si misto na spani (sirak) a jdem spat. Pocasi: 20st., polojas., sucho, vitr v zadech.

Erik13.07.2007 9:15 SMS
Spojka na Mustangu nastastie funguje aj so zlou medzilamelou. Spali sme nedaleko od miesta opravy pod sirakom. Nastastie neprsalo.Zatial mame 92km. Cestou ale prsalo.Prave prestalo.Dnes bysme chceli prekrocit CZ hranice.Erik

Ondra13.07.2007 20:00 GSM
Jsme už na území České Republiky. Vše v pořádku a spát budem někde v okolí Plzně.

CCS2007 Team14.07.2007 13:03 Vzkazovník
Dnes v 14:30 kolona malých motocyklů dorazila do poslední zatáčky své cesty. Dnešní etapa byla okořeněna laděním S11, obou strojů JAWA a pádovou exhibicí pilota S22 pod Vyšehradem (tramvajové koleje jsou prostě mrchy...) Stroj i pilot až na pár odřenin OK. V Praze skvělé přivítání nejbližšími (díky) a opulentí "žranice" u Milana doma (díky). Díky všem, co nám drželi palce...